من با شیره انگور میخورم دوس دارم
عاشقشم
من باعسل میخورم علی میشه
من متنفرمممم اه
بریز تو شیرموز
من عاشقشم با عسل و خرما شیره انگور یا شیره خرما کلا خیلی دوست دارم
دلت میاد؟من حتی خالی هم دوس دارم😍😭با شیره انگور خوب میشه
اگه شیرینی دوست داری با شیره زیاد بخور اگه دوست نداری با شیره کمتر
یکم بریز روی خرما بخور خیلی خوشمزه هست
با شيره انگور
شیره شو زیاد میزنی
کم بزن خیلی خوشمزه میشه
با خرما بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.