۱۰ پاسخ

دختر منم از وقتی ۳ساله شده اسن طور شده

یه دوره داره میگذره

همیشه اینجوری یا فقط همین ی بار
براش اسفند دود کن

یک دونست؟

اره اینقدرم صداش زیاد ک سرم میخاد بترکه شبا با سردرد میخابم

اره دختر منم خیلی گریه میکنه و بهونه میگیره

اصلا توجه نکن.. وقتی گریه میکنه بگوو آفرین گریه کن بیشتر گریه کن.. تحویلش نگیر.. بگو تا گریه کنی هیچی بهت نمیدم جوابت نمیدم

اره 🤦‍♀️من دارم دیونه میشم ازش بهونه وجیغ زدن گریه الکی بیخوابی نه شبا نه روز 🥸😵‍💫

جاییش درد نمیکنه؟

دلیلش چیه
آدم اعصاب براش نمیمونه که

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۴ سالگی