دختر منم از وقتی ۳ساله شده اسن طور شده
یه دوره داره میگذره
همیشه اینجوری یا فقط همین ی بار
براش اسفند دود کن
یک دونست؟
اره اینقدرم صداش زیاد ک سرم میخاد بترکه شبا با سردرد میخابم
اره دختر منم خیلی گریه میکنه و بهونه میگیره
اصلا توجه نکن.. وقتی گریه میکنه بگوو آفرین گریه کن بیشتر گریه کن.. تحویلش نگیر.. بگو تا گریه کنی هیچی بهت نمیدم جوابت نمیدم
اره 🤦♀️من دارم دیونه میشم ازش بهونه وجیغ زدن گریه الکی بیخوابی نه شبا نه روز 🥸😵💫
جاییش درد نمیکنه؟
دلیلش چیه
آدم اعصاب براش نمیمونه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.