از دیروز ه اصلا صدام در نمیاد
معمولا گلودرد بخاطر عفونته، باید چرک خشک کن بخوری ولی حتما دکتر برو چون اگه بچه شیر مادر بخوره نمیشه همینجوری قرص خورد.
اگه هسته به داری، به دونه درست کن برای نرم کردن گلو خیلی خوبه، همینطور آب نمک قرقره کن، دمنوش ترکیبی عناب با گشنیز هم خوبه.
شربت ابلیمو عسل با آب جوش
قرص آزیترومایسین از داروخونه بگیر
روزی یدونه بخور
شربت دیفن هیدرامین هم هر ۸ ساعت یه بار
مایعات گرم و دمنوش آویشن و پونه مصرف کن مدااام
اینا برا گلو درد خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.