عزیزم پی ویتو چک کن🥺.
هر کسی یه جور دوست داره میزاره
بچه هر جور راحتتره میزارن
من بچه اولم بیشتر پهلو میزاشتم خودش بیشتر دوس داشت راحتتر بود
بعد صاف گذاشتم فرم سرش گرد دراومد
الان نی نی دومم دارم صاف میزارم ک فرم سرش صاف باشه ب قولی میگن سرش رشتی بشه صاف بزرگ بشن قشنگتره
پهلو
بهترین و امن ترین پوزیشن خواب برای نوزاد طاق باز و صاف هستش که بهتره تا یکم بزرگ میشه صاف بخوابه نهایتا واسه سرش و فرمش خود سر رو بچرخونی بهتره ولی خب خیلیا پهلو میخوابونن که خب بخاطر اینه که میگن بالا نیاره در صورتی که اشتباهه باید تشک رفلاکس بگیرن و آروغگیری بکنن بچه اذیت نشه
ماما همراه میگفت صاف نخوابونید پشت سرش صاف میشه ب پهلو بخوابونید فقط
سلام بچرو میگن از همون اول صاف بخوابون ک فرم سرش خوشگل بشه
البته نکانتیم باید رعایت بشه
مثل اینکه بچه عاروق حتما زده باشه
اگر عاروق نزد ب پهلو یا مواظب باشی استفراغ نکنه ک بیفته توی گلوش و....
درکل صاف بهترین پوزیشن هست
پهلو میخوابونم
فعلا تا یک ماه پهلو بخابون
پهلو عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.