۱۲ پاسخ

پسر من یکم براش سنگین بود

دختر من ک واکسن زد ن تب کرد ن هیچی. فقط 4 ساعتی پاراکید دادم تمام. خیلی آسون و خوب بود. دوتایی شب زدیم ب خاب خخخ

استرس نداره راحته فقط بچت بایدقوی باشه من بچم خداروشکرواکسن دوماهگی حیلی راحت بودولی الان چهارماهگی زدم براش خیلی اذیته

دوماهگی راحته چهارماهگی سخته

بعد 24ساعت اول بمن گفتن هر چهار ساعت یبار دوبرابر وزنش استامینوفن شو بدم. بعد 24ساعت دوم 6ساعت یبار

من از دکتر پرسیدم ایرادی نداره قبل تزریق پارکید بده دروغه ک میگن تأثیرشو کم میکنه میتونی بدی

اره 24ساعت اول کمپرس. سرد بذار اما محدویت داره همش نذاری زود زود ولی 24ساعت دوم گرم بذار تا میتونی

اوردی خونه سعی کن بخابونیش کزیاد پاشو اذیت نکنه. و اینکه خدای نکرده برا بچه من شبا تب میکنه برا تبش از پیاز برا زیر پاش استفاده کن و تو اب پاشویه ش یکم. سرکه سفید بریز و دمای خونتون خنک باشه.

و اینکه ساعت مشخص بده ک بعد چهار ساعت دوباره بدی

خوب سیرش کن ک اذیت نکنه و زود اروم شه بعد واکسن و ی ربع نیم ساعت تزریق بهش پارکید بده دو برابر وزنش میتونی بهداشت ک بردی بعد وزن کشی بهش بدی ی ربع. وایستا بعد بگو‌واکسنو بزنن

روز اول هر ۴ساعت پاراکید بده قبل واکسن هیچ استامینوفن یا پاراکید نده
روز اول کمپرس آب سرد هر دو ساعت روز دوم کمپرس آب گرم

از من زیاد سخت نبود چهار ماهگی فقط افتضاح بود دوماهگی موقع تزریق گریه کرد و همون جا خوابش برد منم همون جا بهش پاراکید دادم اومدم خونه تا هشت شب خواب بود هشت تا دوازده شب گریه میکرد و تب خیلی کمی داشت باز دوازده خوابید و تب هم دیگه نکرد کلا سبک بود

سوال های مرتبط