سلام مامانا کسی به بچش این قطره رو داده

تصویر
۳ پاسخ

اگ خاب نینی کم باشه ک خودش عوارضش بدتره این داروعه

من 4ماهگی میدادم. باهمین دارو خواب بچم درست شد.
فک نمیکنم خیلی عوارض داشته باشه.
چون من دکتر دخترم برام نوشت.

برای نتظیم خوابع یچه.

سوال های مرتبط

مامان محنا و دوقلوها مامان محنا و دوقلوها ۱ سالگی