شرایط منم مثل تویه
سمت چپ بسته اس
این ماه هم iui کردم
عزیزم دقیقا چه تاریخی انجام دادی
منم دکتر فرحناد انجام دادم ۱۱ ام انجام دادم
من اول بیبی چکم مثبت شد بعد آزمایش
سلام عزیزم میگن که هست این مدلی بی بی منفی ولی ارمایش مثبت بشه الان تایم مناسبی برای ازمایش برو حتما با خبر خوش میای گلم منم میزنم همش منفی
بی بی چکت که مثبت شد فرداش برو ازمایش بتا
چه علائمی داشتی
بیبی چک منفی بود ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.