۷ پاسخ

شرایط منم مثل تویه
سمت چپ بسته اس
این ماه هم iui کردم

عزیزم دقیقا چه تاریخی انجام دادی
منم دکتر فرحناد انجام دادم ۱۱ ام انجام دادم

من اول بیبی چکم مثبت شد بعد آزمایش

سلام عزیزم میگن که هست این مدلی بی بی منفی ولی ارمایش مثبت بشه الان تایم مناسبی برای ازمایش برو حتما با خبر خوش میای گلم منم میزنم همش منفی

بی بی چکت که مثبت شد فرداش برو ازمایش بتا

چه علائمی داشتی

بیبی چک منفی بود ؟

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری