شما هم سینه هاتون خارش داره نمیدونم مال چیه ؟

۱ پاسخ

من سوتین میبستم اوایل شیر میریخت توش و میموند خشک میشد و اینا هعی تکرار میشد
خارش گرفتم شدید و دون دون قرمز میزد دکتر رفتم گفت حساسیت گرفتی سوتین نبند و روزی چن بار قشنگ با اب و صابون بشور و خشک کن
بعد چن روز خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی