وای این درد سینه مال چیه

۱ پاسخ

اگر کوچولوت شیر مادر میخوره بخاطر تجمع شیر هست. زیر اب کرم ماساژ بده و پمپ کن

سوال های مرتبط

مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان ادریس و ادهم مامان ادریس و ادهم ۸ ماهگی
مامان آوینا و آروین مامان آوینا و آروین ۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۳ ماهگی