خانما تو هفته من دیگه باید چه سونویی برم؟؟؟؟
#بارداری# بارداری

۳ پاسخ

دیگه سونو نداری تا ۳۸ هفته

فکر کنم تاریخ زایمان و بررسی وضعیت سر بچه واسه سزارین یا طبیعی..

دکتر کن گفته هفته 36یه سونو وزن باید انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا❤️ مامان دلانا❤️ ۱ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی