۳ پاسخ

بله طبیعیه من دو روز پیش تخمک کشی شدم

بله بخاطره تزریقایی هس که زدی فولیکولات بزرگ شدن روهم انباشته شدن نگران نباش

فردا بابد تخمک بشی ! ؟
بله که طبیعبه

سوال های مرتبط