سلام میتونم ب فرنی پسرم کمی موز بزنم اشکال نداره

۴ پاسخ

من میزنم چون پسرم فرنی خالی زیاد دوست نداره

موز جدا باید تست بگیری عزیزم اول تا سه روز

من نمیزنم همینجوری میدم بهش

ن ندارع

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💞 مامان قلب مامان💞 ۱ سالگی
مامان روژان محمد سهیل مامان روژان محمد سهیل ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی