من تیرماه سال قبل آزمایش قبل بارداری ۳ تومن دادم 😑
من رفتم بهداشت نوشت رایگان بود
چندان مهم نیست که بابتش این همه هزینه کنی میتونی بری بهداشت رایگان انجام میدن
من چند روز پیش انجام دادم ۴۶۰۰
آره عزیزم ولی کاش میرفتی بهداشت یه نامه میده همه رایگان انجام میشه
من هزار تومنم پول ندادم
واسه من ک ازمایش اولیه بارداری شد 5 تومن ..
خیلیم خوبه برای تو واسه من ۴ و خورده ای شد
خوبه که واسه من شد 4200🙂
من امروز رفتم بتا انجام دادم با بیمه تامین اجتماعی ، رایگان شد 😑
منآزمایش های اولیه بارداری وهورمونی ۶ماه پیش دادم۴۷۰۰🥲
آره عزیزم برا منم همین حدود شد یه ماهه پیش🤦🏻♀️
بیمه هم که هیچ
بله متاسفانه...
من ازمایش دادم دیروز 2.950
دو روز قبلشم ازمایش شد1.900
چکاب کلیه؟؟؟
من رفتم هورمونی و همه چی نوشته ۱۸۰۰شد خیلی کامل ازمایشام بودن ها
همین ازمایش چکاب ک قند و تیروئید ایناس؟
سلام امروزودیروزبی بی چکروژان مدل خودکاری زدم هاله دادسریع این مارک بی بی چک معتبره؟
من بهداشت برام نوشت رایگان چون آزمایش خییلیییی ساده ایه نیاز نیست بری ازمایشگاه هایی ک مثل چی پول میگیرن
رایگان انجام دادم ک خداروشکر همچی عالی بود
زیاد دادی کن 950دادم
آره خیلی گرون شده
آره متاسفانه فقط بلدن شعار بدن که بچه بیارید
من ۷ میلیون شد بهمن ماه بعد بیمه تامین۱۴۰۰ شو داد تکمیلی همه شو ۶۰ تومن دادم خودم
چرا نمیری بهداشت برات بنویس رایگان
من رفتم نوشت آزمایش دادم مبلغش 30 تومن شد کلا
آره متاسفانه
بله....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.