سلام خانوما رفتم سنو انومالی دختر بود🥰

۱۰ پاسخ

مبارک باشه عزیزم بسلامتی بدنیا بیاد انشاالله

مبارک باشه،منم خیلی دلم دختر میخواد.میشه بدونم زمان اقدامتون کی بوده یا چیا مصرف کردی؟البته اگه دوست داشتی 😊

آحی ب سلامتی
هرکی دلش دختر میخواد خدابهش بده

سلام‌مبارکه عزیزم بسللمتی بغلش کنی حدس مامانای گهواره همه غلط بود😅❤️❤️❤️

مبارکه عزیزم چند هفته یی؟

مبارکه گلم

ای جان مبارکه😍

مبارکه عزیزم الهی به سلامتی بدنیا بیاد

مبارک باشه عزیزم بسلامت بدنیا بیاد❤️😍

مبارک باشه خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان محمداحسان مامان محمداحسان ۳ سالگی