خانما کسی تو ماه هفتم رابطه داره؟؟

۴ پاسخ

من تو ماه هفت دو بار انجام دادم هر دوبار بعدش چند لکه خون دیدم دیگه انجام ندادم دکتر هم منع کرد و سونو نوشت امروز برم

من ندارم چون هم دوقلوام هم سرکلاژ

اگه دکتر شرایط خاصی نگفته وضعیت جفت خوب باشه میشه رابطه داشت

اره اگه بارداریت بیخطره مشکلی نداره .
ولی نباید در حین رابطه بهت فشار بیاد

سوال های مرتبط

مامان فندوق،کوچولو مامان فندوق،کوچولو ۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان ابری مامان ابری ۱۰ ماهگی