فرزندپروری کودک تب

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم بدون سود نیست دروغه ولی خب اگه چک داشته باشید خوبه،بدون چک ما هفته ی پیش پرسیدم گفت برای بازنشسته هاست

سرای ایرانی جنس ایرانی فقط دارن
دومن گرون تر میدن
سومن رو قسطاشم سود میکشن
اینکه میگن بدون سود دروغه

عزیزم الان تو اکثر شهرها یه سری مغازه ها هست ک با کد ملی قسطی میدن، ببین تو شهر خودتون کجاست از همونجا بخر، سرای ایرانی خیلی گرون تر میده اکثر جنساش هم بی کیفیت هست،خودم خرید کردم ازش

سوال های مرتبط

مامان مطهره مامان مطهره ۵ سالگی
مامان مطهره مامان مطهره ۵ سالگی
مامان مطهره مامان مطهره ۵ سالگی