ن عالیه زیر ۲ خیلی خوبه
فقط کم کاری آزمایش دادی خوبه تنظیمه میخواستی t⁴هم بدی
منم الان بایدبرم دنبال آزمایش تیروئیدم😢
۲ تا ۲ونیم برای بارداری مناسبه فک کنم
خوبه ولی چون باردار هسی به دکترت نشون بده شاید بگه دارو بخوری چون تیرویید زود بالا پایین میشه
یعنی ازمایش ان تیم خوبه
خوبه عزیزم
برای من ۴.۵ بود دکترم گفت لووتیروکسین ۲۵ بخورم
بالانیس خویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.