۲ پاسخ

منم ۴ روز به موعدمه ولی اگه مثل ماه های قبل ۲۸ روزه حساب کنم فردا میشه ، علائم ندارم همون علائم های پریودی میاد و میره .

منم 3 روز ب موعدمه هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری