۱۲ پاسخ

اره عزیزم آن شالله که امروز فارغ شی

سر زایمان برای منم دعا کن دردم بگیره

گلم از حالت خبر بده و بگو معاینه کردن یانه

درد زایمان‌زایمانه بسلامتی
ولی یکم بمون خونه بیشتر شه برو بیمارستان

همون اسهالم که شدی نشونه زایمانه دهانه رحمت داره باز میشه من یروز قبل زایمان دلدرد خفیف و اسهال شدم شبش رفتم بیمارستان4سانت بودم

دعا کن منم دردم بگیره تروخدا😢

بسلامتی عزیزم

بله عزیزم
حتما دوش بگیر و برو سمت بیمارستان
ان شاءالله امروز به سلامت فارغ بشی

دردهای زایمانه برو بیمارستان انشالله زایمان راحتی داشته باشی و بسلامتی 🤗

آره.مبارک باشه.برو بیمارستان

اره گلم به سلامتی زایمان کنی

بگیره و ول بده و منظم باشه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی