۸ پاسخ

قلیون کلا ضررع

کافئین و نیکوتین و مورفین و مواد مخدر چه صنعتی چه سنتی و مواد شیمیایی قوی( مثل جوهرنمک )برای جنین ضرر داره هرطوری که وارد بدنتون بشه حتی بوش

اصلا نکش

😐😐😐😐

خیلی ضرر داره اصلا نکش

ضرر داره برای جنین

فک نکنم ضرر داشتخ باشه نه😀

من سر بچه اولم تا ۸ هفته کشیدم بعدش دکتر دعوام کرد گذاشتم کنار🤣

سوال های مرتبط

مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری