شما هم وقتی لگد میزنه نینیتون ضعف میکنین من ضعفم میزنه

۹ پاسخ

برامنم خلیفه هنوز حس نکردم شاید نبضم میرم من خیلی متوجه نیستم چون نی نی اولمع بلد نیسم

چرا ازمن تکون نمیخوره تنبل خانوم🫠

من هر موقع حس میکنم قلبم تند تند میزنه یهو 😁

ای جون دلم من که میخوام بمیرم براش

اره منم میترسم بیشتر هوری دلم میریزه

منم جفتم خلفیع گاها مثل نبض میزنه حس میکنم دیگ نمیدونم لگد هاشو کی حس کنم

بستگی داره کجا برنه😂

از شما لگد میزنه ؟؟؟؟ من هنوز حس نکردم لگدش رو

من میمیرم براش از لباس مشخصه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی