۶ پاسخ

واص من هنو ب لگد نرسید ولی عطسه میکنم زیر دلم درد میگره😂

طرح خرگوش نازمون 💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

نی نی من سکسکه می‌کنه آخراش عصبی میشه لگد می‌زنه😂

من رفتم ان تی دکتر می‌گفت دوتا سرفه محکم بزن یکم تکون بخوره سرفه زدم اصن واکنش نشون نداد دکتر گفت کلا علاقه ای به تحرک نداره😅

من اینقدر مواظبم، خودموسفت میکنم فشار نیاد بهش خودم شاکی میشم از درون میپاشم😂

نه، اتفاقا من خیلی منتظر این عکس العملم همیشه ولی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد