۱ پاسخ

شید لب تا ۶ ماه بعد زایمان بهتره انجام ندی، چون هرمونا بهم ریخته تاثیر کمتری داره، اگر هم انجام دادی به خاطر بی حسی تا ۸ ساعت به بچت شیر نده بعدشم یبار شیرتو بدوش بریز بره بعد بده بچه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان آیلی مامان آیلی ۱۴ ماهگی