مدل کانال دارش بهتره، من الان هر دو مدلش رو دارم اینا خوشگل ترن، اون کانال دار ها با کیفیت تره... بعد این مگه سایز۳ نیس؟؟
من راضی ام از مای بی بی خوبه
منم مولفیکس استفاده میکنم
الکی گفتم بزا. یه بسته هم مای بیبی بخریم
اصلا راضی نیستم ازش خیلی خیلی نازکه
مولفیکس خیلی بهتره
من که اصلا از مای بی بی راضی نبودم
مولفیکس گرفتم خیلی خوبه
آره انگار کیفیتشون اومده پایین...
هروز گرونتر و بی کیفیت تر همه چی نه تنها مای بی بی
سایز۲هستش؟مدل جدیده فک کنمندیده بودم اسن مدلی
خیلی نازکه☹️☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.