۹ پاسخ

تخم مرغ ابپز
اجیل
موز
بستنی
حلیم
ابگوشت
عدسی
مرغ
کباب

تخم مرغ آبپز حتما روزی یه دونه بخور
آجیل
میوه
غذاهای برنجی
سویا
حلیم
بستنی که داخلش مغزیجات
مرغ
کباب کوبیده و جوجه
خوراک لوبیا
عدس و لوبیا چشم بلبلی آبپز کن با لیمو و نمک بخور خدای وزن دادنه😁

۲۰۰۰ زیاد نیست
من دکترم قرصشپ داده دو تا ۵۰۰

اگه دیابت نداری بستنی زیاد بخور

صدک تون چند بود؟؟

چند هفته بودی

عزيزم يه چيز ديگه كه تاثير داشت مايعات بود اگه اب دور جنين زياد نيست مايعات فراوون مثل اب و اب ميوه اگه ديابت نداريد و دلستر بدون قند اينها باعث رقيق شدن خون و خون رساني بهتر ميشه

عزيزم منم مشكل شمارو داشتم همش صدك بچه پايين بود اين سري رفتم خداروشكر خيلي بهتر شده بود غير اون غذاي پروتيني خيلي تاثير داشت من فكر ميكنم داروهاي دكتر خيلي كمك كرد . ال ارژنين مايع دكترم تاكيد كرد مايع بخر نه قرصش ، فست ميل پپتايد ، اين دوتا رو هر روز بخور و بعدش قرص امگا هفته اي سه بار و قرص اهن هر شب . يكي از دلايل كمبود وزن عدم خون رساني درست به جنين هست نه اينكه حتما مشكلي داشته باشه جفت نه فقط خون رساني متوسط و نرماله و بعضي رحم ها به خون رساني دوبله نياز دارن .

دوروز یکیار ی بستنی بزن کارسازه🤭

سوال های مرتبط