بچه من زردی داشت اولش با قاشق شیرخشک دادیم چون میگفتن خوبه خودمم شیرم کم بود الان نزدیک دوماهشه از روزی ۴بار ب یه بار تغییرش دادم تا۵۰روزم شیشه شیری نمیشه نگران نباش
عزیزم این فکر رو نکن که فقط شیر خودتو بخوره
وقتی سیرش نمیکنه که زوری نیس همش شیر تورو بخوره
طفل معصوم وزن نمیگیره ضعیف میشه
تو سعیتو بکن شیر خودتم بهش بدی حتما
ولی شیر خشکم بده حداقل جون داشته باشه مک بزنه برای تورو هم
تو روخدا شیر بده بهش گرسنه نمونه من یادم میوفته بچمو گرسنه نگه داشتم جیگرم میسوزه حتما بهش ۱۵ میلی شیر خشک بده از گرسنگی و کم آبی زردی میگیره ها
اصلا نترس فعلا خیلی کوچیکه به شیشه عادت نمیکنه من تا روز چهارم شیر نداشتم یه نفر هم دلسوز نبود بگه این بچه گرسنه مونده از حال میره
بچه منم باشیر خودم سیر نمیشد تو بیمارستان اینقد گریه میکرد اومدم خونه بهش شیر خشک امتحانی دادم دیدم بچم دیگه گریه نکرد فهمیدم شیر خودم کمه سیرش نمیکنه الانم کمکی بهش بده عیبی نداره مهم اینه بچت گریه نکنه سیربشه
سعی کن اروم با قطره چکون بدی بهش عادت نکنه به شیشه بده سینه تو میک بزنه هرچی بیشتر بزنه شیرت بیشتر میشه حتما لاکتاول بگیر بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.