تا دلت بخواد استفاده کردم هم تو خونه هم بیرون انگار یه همراه برام بود
من کریر تریکویی خودم بافتم تر اون استفاده میکنم
سر دخترم اره یکسره تو همون میزاشتمش البته زیرشو با پتو پر میکردم ک کمرش درد نگیره.. تو اون وامیستاد من کارامو میکردم.. ولی این بچم هم فعلا خیلی کوچیکه هم وانمیسته توش.. ب هیچ کارم نمیرسیدم دیگ تا گهواره آوردم براش الان چن روزیه میتونم یکم ب کارام برسم استراحت کنم
نه
تو خونه برای چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.