شما از کریر استفاده میکنید تو خونه

۴ پاسخ

تا دلت بخواد استفاده کردم هم تو خونه هم بیرون انگار یه همراه برام بود

من کریر تریکویی خودم بافتم تر اون استفاده میکنم

سر دخترم اره یکسره تو همون میزاشتمش البته زیرشو با پتو پر میکردم ک کمرش درد نگیره.. تو اون وامیستاد من کارامو میکردم.. ولی این بچم هم فعلا خیلی کوچیکه هم وانمیسته توش.. ب هیچ کارم نمیرسیدم دیگ تا گهواره آوردم براش الان چن روزیه میتونم یکم ب کارام برسم استراحت کنم

نه
تو خونه برای چی ؟

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی