۱۱ پاسخ

من وقتی میرم‌مهمونی میخوابونمش داخلش که هم با اون تکونش میدم هم پیش خودم میخوابه و اینکه تو ماشین هم میریم میزارمش داخلش

زیرش،بردار توش،با بالشتکی پارچه ای پر کن کمرش بیاد بالا برا تو ماشین خوبه
و اینکه یکجا طبیعتی بیرونی میری بزاریش،توش تاب بدیش یک وقتهایی هم تو خونه من میزارم توش،

نه استفاده نمیشه

قسمت کمرو پر کن
خیلی کاربردی برا من ‌همه جا استفاده میکنم ازش

ساک حمل بگیرید اون ب نظر من خیلی بهتره مدت استفادش مثل کریره اما حداقل بچه راحته برا جا به جا کردنش

من راضیم

براماشین خوبه تقریبا فقط
حمل کردن بایچه سخته

من خریدم میزارم توش می‌زارم تو آشپزخونه یا تو هال وقتی دارم کار میکنم منو ببینه بهونه نگیره

تو شو با ‌پتو پرکن. ولی درکل چرت پرت

من الكي خريدم اصلااا استفاده نكردم منم همين فكرو ميكردم بچه انگاري راحت نيس توش

نه من نخریدم میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی