۴ پاسخ

دستورش میزاری لطفا
دخترتون چندوقتشه این وبهش میدی

خیلی گرمه ها
نوشجونش

یکمم توش خامه صبحانه بریز خوشمزه تر میشه

نوش جونش
زیادی گرم نیست؟

سوال های مرتبط

مامان سبحان و نویان مامان سبحان و نویان ۱ سالگی
مامان جگر گوشه ام مامان جگر گوشه ام ۵ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۵ سالگی