خب خوبه که ، میگن از یکسالگی به بعد از شیر بگیرید چون دیگه فایده ای نداره براشون حالا واسه تو راحت تر شد
معذرت میخوام ولی تابستونه شاید سینه هات بو میدن بشورشون قبلش ناراحت نشی
خیلی خوبه برعکس بچه من که داعم چسبیده به سینه هام
شیرتو بدوش دیگه بهش نده خداروشکر خودش شیر شبش قطع کرده واسه دندوناش هم ضرر داره
تاپیک منو بچه منم سه روزه لب به شیر نمیزنه غذا هم نمیخوره چون دندوناش چندتاس دارم دیونه میشم از گشنگی بچم حال نداره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.