مگه نظر مردم مهمه ؟؟؟؟توافق بشه سودی به ما نمیرسه جنگم بشه فقط ضررش برا ماست اینا فقط خودشون و بچهاشون مهمن
از عرزشیا باید پرسید🤣🤣
ببین من به شخصه خیلی از سیاست سر در نمیارم خب ولی
واقعا تو بمب باران تو خونه بودیم بخدا قصم یه لیوان اب خوش از گلومون پایین نمیرفت تنها بودیم بشدت میترسیدیم از این جهت اصلا دوست ندارم جنگ بشه...
ازطرفی میگم خب همین توافقو چرا اول نکردن؟؟
من تو هر شرایطی دوست دارم ایران قوی باشه ..ولی خیلی تو این چند روز شنیدم میگن حتی نزاشتن ره ر خاک شه بعد توافق کنن...
از طرفی هم میگم اینایی که میگن نه توافق نشه واقعا میگن ایران تا کجا بجنگه؟؟
همه چی هم دروغ باشه ما خودمون دیگه میدیدیم اسمون شده بود واسه اونا
جنگنده راحت میومد میچرخید میزد میرفت...ایا بیاد بزنه آبو برقم نابود کنه خوبه
میدونید که همه ضرر جنگ بخدا تو چشم ما مردم میره
ب نظرم رسوائیه بعد از این همه آسیب دیدن کشورمان بعد مرگ این همه جوونا آخر سر کشور دو دستی تقدیمشون کردیم خب اگر بنا ب توافق بود زود تر این کارو میکردم که این همه آسیب ب مال و جان مردم نخوره
اگه به توافق بود
خب از اول میکردن
اینهمه جنگ واسه چی بود؟؟؟
قبلا دو دستگی بود
الان سه دستگی شده
من از اول قاطی این ماجراها نشدم،فقط تنها ارزوم اینه ک این دو دستگی که تو کشورمون ایجاد شده از بین بره،همه جا این موضوع هست،حتی تو گهواره،بی احترامی میکنن به هم،قلبم به درد میاد
فک کن تو خانوادت دعوا باشه،بعد فامیلا هم بهت مدام اسیب بزنن،خانواده راحت تر از هم میپاشه،تا وقتی ک خانواده همه پشت هم باشن،اسیب از بیرون کمتر میشه
چ فرقی میکنه؟؟؟؟
قبلش زیر بمب و بی دو بودیم
الانم همش باید استرس بکشیم نزنه زیرش یهو
نشیم مث لبنان
ماها چ قبلش چ بعدش زندگی خوشی نداریم
نه اصلا واقعیتش این شکسته برای ما اونها کلی به ما ضررزدن و رده های بالارو شهید کردن آخرش بیایم توافق کنیم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.