توافق نکردن یعنی چی میشه؟؟

۹ پاسخ

لعنت به جفتشون
ایران که نمیبینه واقعا چه عذابی ما‌داریم
و امریکا که از قدرتش دست برنمیداره
ریدم به هرچی انرژی هسته ای و تنگه و هرچی که که زندکی معمولی رو از ما کرفت
کاش به جای مذاکره با مردم خودشون مذاکره میکردن ببینن میخان این کوفتو زهره مارارو

هیچی دوباره صدای انفجار و جنگده و استرس الان میزنن کجارو زدن
دوباره نگرانی از آینده خودمون و این طفل معصوما دوباره عذاب وجدان ما مادرا که چرا این طفلک های بیگناه آوردیم تو این نقطه نفرین شده دنیا
فکر و خیال قسط و قرض و بدهی
دوباره حمله مردم برای خرید نون و شمع و موتور برق و غیره
و عمری که داره به مسخره ترین حااااللت ممکنش میگذره
چوووون هرکی میخواد ثابت کنه قدرت دست اونه

ایران شرطش آبادی لبنان هست ....مگخ ما مردم چه اهمیتی داریم جان ما فدای مردم لبنان کردن بر سر لبنان به نتیجه نرسیدن پس خود ایران کی به فکرش باشه 😔

علی الحساب پنجره ها رو چسب بزنید 🥲 آمریکا فقط تسلیم میخواست مذاکره اینجوری نیست کع

ب گ.ا میریم

یه جای کار میلنگید.مگه میشد دقیقا روز ۴۰ امام آتش بس کنن یکم اروم شه بعداز ۳ روز مزاکره کنن و باز ب نتیجه نرسن.

خداخوودش کمکمون کنه فقط
یکی مثل خوااهرمن اواره شده خونه زندگیشورهاکرده اومده بایددیگه خونه اجاره کنه😭

کاش توافق میکردن تموم میشد همه چچی

دلم براي اونايي ميسوزه كه هي بايد خونه هاشون ول كنن برن😭
دوباره حس بد زدن نیروگاه …مگه‌یه ادم‌چقد میتونه تحمل کنح

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان مهلا مامان مهلا ۱ سالگی