اونایی ک ماهواره دارن چی شد توافق،کردن!؟؟؟

۳ پاسخ

میکنن.

فعلا ک دوباره جنگ اسراییل نمیتونه بتمرگه سرجاش اینام ولکن طرفداری لبنان نیستن.....فکنم اوضاع ادامه داره باید بااین استرس زندگی کنیم و عادت کنیم بهش

نه نکردن. احتمال خیلی زیاد امشب دو طرف بزن بزن

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ادنان مامان شاهان و ادنان ۲ سالگی
مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان 😜پارســــــا😜 مامان 😜پارســــــا😜 ۲ سالگی