واسه ما ک سودی نداره عزیزم 🥴🥴🥴🥴
غیر از اینکه پول های بلوکه شده خودشون آزاد بشه برا مردم سودی نداره این توافق ضمن این که نمیخوام نفوذ بد بزنم ولی حس میکنم هدف ترامپ ایجاد جنگ داخلی و بعد شروع دوباره جنگ هست...
اگه همه چیم درست بشه این مردم دلال چیزیو ارزون نمیفروشن
توافقه تا دوماه ک مشکل هسته ایی رو حل کنن اگه حل نشه باز بدبختی داریم
انشالله ک خیره.اون کله زرد نزنه دیگ خسته شدیم با هر صدایی میپریم هوا
ن واسه دوماهه امروز ترامپ میگفت اگه حل نشه و به توافق نهایی نرسیم باز رو سرشون بمب میندازیم این نهایی نیس
بخدا ن س ی ا س ی ا م ن ا ر ت ش ی ن چیزی اینا ک میخواستن توافق کنن پس چرا اینهمه جنگ و جدال و خون و خون ریزی .......ر ه ب ر ک رفت اونی ام ک اومده چیزی معلوم نیست طفلی بچه های م ی ن ا ب و اونایی ک ش ه ی د شدن
خداروشکر امیدوارم همه چی درست بشه
کی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.