پاشو قنداقی کن مسکن بده بهش
تا دوروز اول هر 4ساعت یبار استامینوفن بده
روز سوم اگ بهتر بود زیاد گریه نکرد 6با 8ساعتی یبار بدش
گریه طبیعیه، پاهاشو به حالت قنداق طور ببند ک تکون نده🥺
پاهاشو با ی روسری نازک قنداق کن لباسشو کم کن تب نکنه و هر 4 ساعت هم بهش پاراکید بده منظم و سر وقت
بهش استامینوفن بده بگیر بغلت پاهاشو نگهدار نزار تکون بده یا با یه پارچه نازک ببند مثل قنداق کمپرس سرد بزار منم دیروز زدم دخترم اینجوری آروم میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.