خانما از هفته ۲۸ب بعد چه ازمایش ها و سونویی لازم؟

۳ پاسخ

اگ مشکل خاصی نداری فقط سنو های وزن میمونه هفته های ۳۰ ب بعد

سونوی رشد فکر کنم هفته 31

اگه. ازمایش گلوکز دادی دیگه ازمایشی نداری. فقط سونو داری دوتا. سونو. یکی ۳۰ ۳۱ اینا. یکیم. ۳۴ تا ۳۶

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد