ماه گل چطوره؟؟ برا اسم

۸ پاسخ

نهههه برا بچه های الان اینجور اسم نمیزارن ک بگرد اسم قشنگ تر پیدا کن

شهرزاد
محیا
یکتا
رستا
اتفاقا اسم دختر بهتر و آسان تر میشه پیدا کرد تا اسم پسر

چون اسمای قدیمی یا ... شاید دوست دارین چ‌میدونم والا

هرچی خودتون پسندتونه و با صدا زدنش حس خوب داریدبذارید
نظرات افراد متفاوته بیشترسردرگم میشین اینکه جدید باشه یا قدیم و اینا رو ول کنید
هراسم امروزی هم یه روزی قدیمی میشه یا ازمد میفته

اینام هستن

تصویر

بزار ماهلین بنظرم

من رزگل دوست دارم

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دلبرک مامان دلبرک روزهای ابتدایی تولد
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی