مامانا بنظرتون اسم امید چطوره برا پسل کوچولوم ؟

۸ پاسخ

توجه نکن به این حرفا که قدیمیه
اقا همین اطرافیانمون از اول عمرشون تا الان ازین کلمه استفاده میکنن
کلمه ای نیست که منسوخ شده باشه و از بین بره
و وقتی هنوز ازش استفاده میکنیم پس استفاده کردنش به عنوان اسم بچه هم قدیمی نیست خیالت تخت هرکاری که حالتو خوب میکنه انجام بده😃❤️

امید؟؟؟
من اسم برادرشوهرمه اصنم ازش خوشم نمیادپسرجلف وبیخودیه
البته عزیزم هرچی خودت دوست داری بزارمن فقط ازون بدم میاد

خیلی قشنگه منم دوست دارم امیدو

خیلی قشنگه‌😍

خیلی قشنگه اسم شوهر منم امیده

قشنگه

معنیش خیلی قشنگه یکم قدیمیه

خیلی خوبه منم از مجردی اسم امید رو دوس‌داشتم ‌الان میخام بزارم امید🥹

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان یاسمین🩷😘 مامان یاسمین🩷😘 ۱۰ ماهگی