توجه نکن به این حرفا که قدیمیه
اقا همین اطرافیانمون از اول عمرشون تا الان ازین کلمه استفاده میکنن
کلمه ای نیست که منسوخ شده باشه و از بین بره
و وقتی هنوز ازش استفاده میکنیم پس استفاده کردنش به عنوان اسم بچه هم قدیمی نیست خیالت تخت هرکاری که حالتو خوب میکنه انجام بده😃❤️
امید؟؟؟
من اسم برادرشوهرمه اصنم ازش خوشم نمیادپسرجلف وبیخودیه
البته عزیزم هرچی خودت دوست داری بزارمن فقط ازون بدم میاد
خیلی قشنگه منم دوست دارم امیدو
خیلی قشنگه😍
خیلی قشنگه اسم شوهر منم امیده
قشنگه
معنیش خیلی قشنگه یکم قدیمیه
خیلی خوبه منم از مجردی اسم امید رو دوسداشتم الان میخام بزارم امید🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.