قدیمیه
خیلی قدیمیه
قدیمی
خیلی قدیمیه
خوب نیس
قدیمیه
اصلا به اینکه قدیمی یا جدیده فکر نکن چون این اسمو قراره انشالله ۱۲۰ سال بچت داشته باشه پس قرار بر قدیمی شدن باشه یه روزی قدیمی خواهد شد یه روزی دوباره مد میشه ببین چه اسمی بهت حس خوب میده.
اسم دختر منم سارینا هس
اصلانم قدیمی نیس
صغری و کبری و سکینه و... اینا قدیمی هست.
قشنگه
بنظرم سکینه و کبری و اینجور اسما قدیمی محسوب میشن نه سارینا. اگه نظرته بزار. بنظرم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.