اسم سارینا چطوره بنظرتون؟؟؟

۱۰ پاسخ

قدیمیه

خیلی قدیمیه

قدیمی

خیلی قدیمیه

خوب نیس

قدیمیه

اصلا به اینکه قدیمی یا جدیده فکر نکن چون این اسمو قراره انشالله ۱۲۰ سال بچت داشته باشه پس قرار بر قدیمی شدن باشه یه روزی قدیمی خواهد شد یه روزی دوباره مد میشه ببین چه اسمی بهت حس خوب میده.

اسم دختر منم سارینا هس
اصلانم قدیمی نیس
صغری و کبری و سکینه و... اینا قدیمی هست.

قشنگه

بنظرم سکینه و کبری و اینجور اسما قدیمی محسوب میشن نه سارینا. اگه نظرته بزار. بنظرم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دختری وپسری🩷🩵 مامان دختری وپسری🩷🩵 ۸ ماهگی
مامان فرهان🩵فریحا🤱 مامان فرهان🩵فریحا🤱 ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رونیکا🧸🪐 مامان رونیکا🧸🪐 ۶ ماهگی
مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی