خانوما دخترم تبش 40درجه هس چکارش کنم

۵ پاسخ

ببرش بیمارستان
شیاف میده سریع میاره پایین

برو بیمارستان خیلی خطرناک

ببردکتر ویروس جدیده تشنج میکنه

خیلی بالاعه

۴۰ فقط سریع بیمارستان ،شیاف داری بزار فقط ببرش تشنج نکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری