۱۳ پاسخ

اگه کم‌باشه بهداشت بهتون میگه

دختر من 7600بود

عزیزم عکس خودتون هست؟

8700بود برای منم وزن تولد2500

خاهرشه

دختر من 10 کیلوئه

چقده قشنگین شما دوتا 😍❤️😘

پسر من ۱۰ماهشه
۸کیلوعه

من 8 ماه و 10 روزش بود بردم 9200 بود

خیلی خوبه ک
دختر من هنوز ب ۸ نرسیده
۷و ۹۰۰

من که خداروالتماس میکنم حداقل۸کیلوباشه

برا اساس وزن تولد باید ببینه کمه یا البته ژنیتیکی هس خب

عالیه ک

سوال های مرتبط

مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی