ای خدا کی زایمان میکنم

۶ پاسخ

معلوم نیست خسته شدم دیگه

من بچه اولم ۳۷ هفته به دنیا اومد
این یکی وزنش کم میخام تا ۴۰ نگهدارمش هرجور شده اینقدر سخته تا ۴۰ هفته نگهداشتن🤕

😂😂😂

انشالله به زودی و راحتی زایمان میکنی گلم
برای منم خیلی دعا کن تازه میخوام برم سونو بگه همه چیرت نرماله و بسلامتی نینیم دنیا بیاد

چرا نمیری بیمارستان؟
۴۰هفته کامل شدی برو بستری شو

ای کاش جواب این سوالو منم میدونستم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی