معلوم نیست خسته شدم دیگه
من بچه اولم ۳۷ هفته به دنیا اومد
این یکی وزنش کم میخام تا ۴۰ نگهدارمش هرجور شده اینقدر سخته تا ۴۰ هفته نگهداشتن🤕
😂😂😂
انشالله به زودی و راحتی زایمان میکنی گلم
برای منم خیلی دعا کن تازه میخوام برم سونو بگه همه چیرت نرماله و بسلامتی نینیم دنیا بیاد
چرا نمیری بیمارستان؟
۴۰هفته کامل شدی برو بستری شو
ای کاش جواب این سوالو منم میدونستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.