۳ پاسخ

من تا حالا معاینه هم نشدم باید بشم؟اگه اره کجا برم؟

چند ماهته

منم زایمان نکردم اصلن ن درد دارم ن انقباض

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی