۴ پاسخ

ستیریزنا شبا من میدادم ۳ سی سی دکتر گفته بود فقط شبا

سیتریزین و دوبار در روز باید بدی ،
پلارژن میدی دیگه سیتریزین نده ، پلارژن همه کار رو انجام میده 😅

هر ۸ساعت .گفته بود

۲سی سی بده اونم شبا
پلارزین بش بده

سوال های مرتبط

مامان مو خوشگله مامان مو خوشگله ۲ سالگی