آویشن دم کردم میشه به دخترمم بدم؟

۱۴ پاسخ

آره عزیزم 😉ایشالا 🤲 ک تونسته باشم کمکت کرده باشم موقع باشی عزیزم ❤️😘

چیزای نشاسته داره زیاد نخور برنج هم اگر خوردی 8تا اولش سخته ولی فقط باید ارده قوی داشته باشی

مثل همیشه ولی کم

من نزدیک 8تومن قبل عید بود

چند ساعت غذا میخوردی منظورم اینکه شام چی میخوردی چه‌قدر میخوردی

چای بخور ولی قند زیاد نخور من جوری بودم دلم ظعف میکردی شیرینی شکلات 🤭 بخورم

دستشویی میرم

چقدر هزینه کردی

صبح تخم مرغ آبپز می‌خوردم آب زیاد خوردم برنج 8تا قاشق بود واقعا باید ارده کنی بتونی

نزدیک بیمارستان امام رضا هست خیابان چمن رو برو سینما

رفتم دکتر شما ک مشهدی هستی میتونی بری پیشون دکتر گندوی بزن گوگل میاد اردس شماره تلفن وقت میده کارش عالیه واقعا

نمیدونم والا

سلام خانم های خوشگل من رژیم گرفتم خیلی لاغر کردم ولی باسنم خیلی آب شده بهم گفتن این قرص بگیرم کسی استفاده کرده کل بدن چاق نمیشه

اره بابا مشکلی نداره که

سوال های مرتبط