من غذایی که پخته شده رفته تو فریزر بهش نمیدم اگه معده اش قویه بده معده دختر من ضعیف و حساسه زود رفلاکس میگیره
من میدم ، غدای فاسد ک نیس... معده بچه باید ب همه چی عادت کنه فردا روز ی چیز مسخره مریضشون میکنه...
ندی بهتره
اره عزیزم تا یه هفته باشه تو فریزر بده چه اشکالی داره
یه بار اشکالی نداره
من غذای فریزری استفاده نمیکنم چهبرا خودمون چه دخترم...
من که میدم غذای فریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.