۷ پاسخ

من غذایی که پخته شده رفته تو فریزر بهش نمیدم اگه معده اش قویه بده معده دختر من ضعیف و حساسه زود رفلاکس میگیره

من میدم ، غدای فاسد ک نیس... معده بچه باید ب همه چی عادت کنه فردا روز ی چیز مسخره مریضشون میکنه...

ندی بهتره

اره عزیزم تا یه هفته باشه تو فریزر بده چه اشکالی داره

یه بار اشکالی نداره

من غذای فریزری استفاده نمیکنم چه‌برا خودمون چه دخترم...

من که میدم غذای فریزی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۳ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ سالگی