مال من که تو بیمارستان آزاد بود نامه داد فعلا تامین اجتماعی بردیم یه مقدارش گفت میدم بقیش ببر بیمه تکمیلی ۱۲۰ تومن کامل شد حالا تا ببینیم چقدرشو میده
اگه دکتر هم نامه بده برا سزارین باز بیمه قبول میکنه..چون به من گفتن 38 هفته سزارین کنی
سزارین اجباری رو قبول میکنه . اختیاری نه
اگ خودت بخوای سزارین کنی شاید قبول نکنه
ارهههه
ارههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.