نظرتون راجب ختنه بگین
روش سنتی یا حلقه؟

۹ پاسخ

سنتی من انجام دادم راضی بودم ۳روزه خوب شد

لیزر بهتره

من حلقه انجام دادیم واصلا راضی نبودم

من ستنی انجام دادم دوروزه خوب شد الان 7روزشه انگارنه انگارکه ختنه شده

من دیروز ختنه کردم ماشالله فقط چندساعت اول گریه کرد با شیر ومسکن آروم بود خداروشکر

سنتی انجام دادم
چون خیلی تحقیق کردم گفتن خوبه
منم راضی بودم

من حلقه انجام دادم راضی بودم

برابچه ی کوچیک حلقه خوبه،من دیروز بردم ختنه کردم فقط ۳ ساعت اول اذیت شدکه اونم قنداق کردم راحت خوابید

من حلقه انجام دادم برای پسرم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی