سنتی من انجام دادم راضی بودم ۳روزه خوب شد
لیزر بهتره
من حلقه انجام دادیم واصلا راضی نبودم
من ستنی انجام دادم دوروزه خوب شد الان 7روزشه انگارنه انگارکه ختنه شده
من دیروز ختنه کردم ماشالله فقط چندساعت اول گریه کرد با شیر ومسکن آروم بود خداروشکر
سنتی انجام دادم
چون خیلی تحقیق کردم گفتن خوبه
منم راضی بودم
من حلقه انجام دادم راضی بودم
برابچه ی کوچیک حلقه خوبه،من دیروز بردم ختنه کردم فقط ۳ ساعت اول اذیت شدکه اونم قنداق کردم راحت خوابید
من حلقه انجام دادم برای پسرم راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.