۱۳ پاسخ

عزیزم تو روبیکا گروه داریم واسه اسلامشهریا اگه دوست داشتی ایدیتو بده لینک رو واست بفرستم❤

ميگن ٣ ماه دوم ميتوني انجام بدي
ولي براي من يه دندونم درد گرفت الانم ديگه سياه شده دكترم گفت اصلا دندونپزشكي نرو بذار بعد از زايمانت

من سرپسرم با اجازه دکتر دندون عقل کشیدم
تو تهران کلنیک دندان پزشک مخصوص باردارا هس سرچ کن تو نت

من به دندون پزشک گفتم دکترم اجازه داده دوتا رو عصب کشی کردم

دکتر من قبول نکرد هیچوقت

تو سه ماهه دوم دکترم نامه داد رفتم فقط نمیتونی عکس دندون بگیری.‌‌..
هم عصب کشی کردم هم کشیدم...

بیا پیوی بگم عزیزم بهت

بعضی دکترا نامه نمیدن

باید دکتر زنان اجازه بده

من ازدکترم نامه گرفتم کشیدم تو ۲۴ هفته

مشکلی نداره البته نامه از دکتر زنان باید داشته باشی

ببخشید فضولی نباشه .دت لک که نوشتی جای اسمت چی میشه؟

من میخام برم درست کنم ! رودوش سربی و عکس تک دندون فقط ! دکترم نامه داد گفت مشکلی نداره اصلا فقط عکس opg نگیرن ازت !

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌ونهم بارداری