سلام آمپول همولایف حتما باید خارجی باشه یا ایرانی هم خوبه؟

۲ پاسخ

منم میزنم خارجی که گیر نمیاد اگرم بیاد ۵۰۰ هست جای ۲۵۰.ایرانی میزنم تا الان که خوب بود اثر بخشی
نه تا زدم تا الان

فمولایف منظورمه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی